BAD TEACHER



“Hun er frekk, grov i kjeften, hensynsløs og uskikket. Hun drikker og ruser seg, og jakter på en velstående mann å gifte seg med, så hun kan kutte ut den fingerte lærerjobben. Da hennes forlovede kvitter seg med henne, iverksetter hun en plan for å sjarmere i senk en rik, kjekk lærervikar (Justin Timberlake), men får konkurranse av en overenergisk kollega (Lucy Punch). Når hun i tillegg må avvise tilnærmelsene fra en sarkastisk og respektløs gymlærer (Jason Segel), ender følgene av hennes helsprø, vanvittige intriger opp med å gi både elever, kolleger og henne selv en lekse verken hun eller du som ser filmen, vil glemme. “
Kilde.

Filmen var utrolig morsom og jeg lo nesten hele tiden, men samtidig var det et eller annet med filmen som var litt.. rart? Klarer ikke helt å sette ord på det, men det var bare noe med den som var litt rart. Jeg kunne godt tenkt meg å se filmen om igjen, men ikke helt ennå, kjenner jeg. Det er liksom en sånn film jeg kan se igjen, men ikke med en gang.

– Har du sett filmen? Hva syns du om den?

23 kommentarer

Siste innlegg