JEG ANBEFALER: APPS

Dette innlegget har jeg tenkt på å lage i sikkert over ett år nå, men har aldri fått meg til å gjøre det, men NÅ. Nå skal jeg endelig få det ut av hodet, haha. Dere har sikkert hørt om de fleste, men her er de jeg anbefaler:

Facebook selvfølgelig. Tror egentlig ikke jeg trenger å si så mye her, annet enn at applikasjonen er gratis og grei å ha når man ikke har tilgang til pc.

Fashion Story. Haha, jeg er helt hekta. Det går altså ut på at du skal styre din egen klesbutikk og.. ja, det er egentlig alt. Denne er nok mer pekt mot jenter, men for all del, gutter, haha. Applikasjonen er gratis.

Vår alles Bubble Shooter. Avhengighetsskapende spill som du spiller hele tiden, så blir du lei, så blir du avhengig igjen. Gratis applikasjon.

Bloglovin’. Denne applikasjonen ventet jeg lenge på før den kom og den er genial. Mye bedre enn å måtte gå inn på Safari på iPhonen og så inn på Bloglovin’, hvis du ikke har tilgang til pc og vil se oppdateringene til bloggene du følger. Applikasjonen er gratis.

TVGuiden, faktisk. Den har en god oversikt over programmene og kanalene og er veldig grei å ha når man har tv men ikke pc tilgjengelig. Gratis applikasjon.

Hipstamatic. En applikasjon som gjør at du kan ta bilder som blir litt vintageaktige og jeg liker bedre å bruke denne istedenfor det vanlige kameraet. Bildene blir mye kulere, ihvertfall i enkelte settinger. Koster 11kr.

Angry Birds. Selv om jeg er veldig lei av dette spillet, digger jeg det. Her er poenget å skyte fugler på grønne griser. Advarsel: du blir avhengig, så vær forsiktig. Haha. Applikasjonen koster 6 kr, men det finnes også en Lite versjon sånn at du kan teste ut spillet og se om du liker det, før du eventuelt kjøper det.

Twitter. Har du twitter, er denne applikasjonen genial å ha på iPhonen/iPoden/iPaden osv, så kan du twitre hvor enn du er og lese andres tweets. Jeg bruker den mest for å følge Justin Bieber (eheh), men twittrer også selv derfra av og til. Applikasjonen er gratis.

Og så vil jeg si at de fleste applikasjoner som koster penger har også en Lite versjon som er gratis, som er en begrenset versjon av den som koster penger, sånn at du kan teste ut applikasjonen først om du er usikker på om du vil kjøpe den. Og jeg vet at Android markedet også er veldig stort nå, så dere finner sikkert de fleste av disse applikasjonene der, eller tilsvarende.

Og forresten; alle disse skjermbildene ble tatt for noen dager siden, derfor er noen av de (f.eks der du ser Justins tweets) litt gamle.

– Bruker du noen av disse applikasjonene?
– Har du noen å anbefale til meg?

21 kommentarer
    1. Jeg har brukt fashion story, men ble så avhengig at det ikke var bra for meg, så jeg begynte på noe som heter : Top Gril og Pet Hotel. Jaja, litt tidsfordriv men utrolig gøy! Har også de vanlige Facebook/Twitter ect. Men hvis du liker å redigere bilder på Iphonen så er det et probram som koster 21 eller 29 kroner, husker ikke, men det heter filterstorm. Utrolig bra. Så mange muligheter !

    2. disse liker jeg veldig godt: (tilfeldig rekkefølge)
      først skriver jeg alle mine bra’e DONUTgames:
      * Castle
      * Traffic Rush
      * Cat Physics
      * Scooter XL
      *Chefs
      *Jungle crash
      *Rat on Run
      *Cows space
      *Skateboard
      *Urban Ninja
      Donut games spillene koster som oftest penger, ca 6 kroner tror jeg.. men det er da ikke så mye :))
      Alle mine Donut games har jeg fått gratis siden de er på salg av og til, altså til 0 kroner .. APPMINER er en bra app hvis du vil laste ned spill, der er det masse salg hele tiden på mange spill :))
      Andre spill jeg liker veldig godt:
      *ICopter (gratis)
      *Fielfrunners (17 kr) – det beste spillet jeg noen sinne har spilt…
      * Tiki premium (gratis)
      * Unblock me free (gratis)
      * BTD4 Lite (gratis)
      * Tiny wings (gratis)
      *Apple shoot (6 kr, jeg fikk den for 0 kr på salg)
      *Happy Gum (gratis)
      * Moron Test (gratis) – tidsfordrivende! 🙂
      *Angry cupcakes (gratis)
      *Cut the rope (gratis)
      * The sims 3 (6 kr?)
      * Falldown (gratis)
      *Crazy taxi (gratis)
      * Robot Unicorn attack (6 kr)
      *Trace (Gratis!!) -egentlig et veldig bra spill 🙂
      *Air hockey (gratis) – går an og spille 2 stk omgangen .
      *4 in A row (gratis) – 4 på rad, bra spill, du trenger ikke internett for å spille.
      * Hjelpestikker (gratis) – tidsfordrivende, hjernetrim
      *Mega jump (gratis)
      * Papiwall (gratis)
      *Papijump (gratis)
      * Fastball 2 ( 11 kr) – kjempebra spill blir hektaaa!!
      * MLR (17 kr) – et bra spill, hvor du skal styre en restaurang og komme høyere opp i leveler
      og programmer du Burde ha :)) :
      *Facebook (gratis) – facebook er et must
      *Spotify (gratis) – jeg bruker spotify på ipoden hele tiden, men du må ha spotify premium.
      * SE (Gratis) – et bra program hvor du kan se hva som går på TV hele tiden
      * Shazam (gratis) – på det programmet kan du høre på en sang , og ipoden kan finne ut hvilken sang det er .
      * Skype (gratis)
      * Kupongpris (gratis) – her er det rabatt koder og slikt som blir lagt til hele tiden, gjelder bare nett shopping 😛
      *YR (gratis) – alltid greit og sjekke været …
      *Coop mega (gratis) – middagstips
      * Trafikanten (Gratis) – du kan se hvilke busser som kommer der du bor hele tiden. veldig grei app!!
      * Blogg.no (gratis) – du kan blogge derfra gratis.
      Håper dette var til hjelp ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg