NY KJOLE


Fant denne kjolen på Gina Tricot i dag (rettelse: mamma fant) og jeg liker den veldig godt. Kjolen er ment for å ha over badetøy osv., men med en litt lang singlet under så går det nok bra å bruke den til vanlig også. Og om vinteren er det bare å ha en svart strømpebukse til.

Jeg.Er.Så.Trøtt.Akkurat.Nå! Sov nemlig ikke i det hele tatt i natt, fordi jeg og noen venner sov ute på en fotballbane, og da ble det visst ikke så lett å sove. Så jeg kom hjem i nitiden i dag tidlig og da sov jeg i nesten tre timer før jeg tok meg en dusj og dro på Moa med mamma og Stella. Jeg kan ikke akkurat sove nå heller, for da kommer jeg til å sove til jeg våkner midt på natten, så planen er å legge meg i titiden og sove så lenge jeg klarer. Gleder meg.

Jeg har forresten ikke helt kontroll på hvem jeg har kommentert tilbake til for tiden, så jeg kommer til å kommentere tilbake til de som kommenterte i forrige innlegg, og så selvfølgelig innleggene som kommer fremover.

– Hva syns dere om kjolen?

16 kommentarer

Siste innlegg