FRA BUKSE TIL SHORTS

Før:


Etter:

Kom på at jeg hadde en bukse/tights i kommoden min med et hull på kneet som jeg aldri bruker, så jeg klippet den om til en shorts, og nå digger jeg den.

Kom forresten opp i naturfag i prøvemuntlig og det er jeg egentlig fornøyd med. Vi kunne komme opp i engelsk, naturfag eller 2.fremmedspråk, som i mitt tilfelle er fransk (ikke spør meg hvorfor vi ikke kunne komme opp i alle fagene, jeg aaaaner ikke). Så Johan Thomas og jeg skal ha om organisk kjemi, og før vi fikk vite hva vi skulle ha om var vi sånn: “Plis, ikke organisk kjemi!!!!!!”. Men så merket vi at det faktisk ikke var noe gale i det hele tatt, haha.
Jeg føler meg forresten mye bedre, i går lå jeg i senga hele ettermiddagen og kvelden, så det hjalp nok.

– Hva syns dere om shortsen?

28 kommentarer

Siste innlegg