10 TING DU IKKE VISSTE OM MEG

Noe har jeg kanskje skrevet på bloggen før, men jeg har hvertfall fått en del nye lesere siden da.

1. Jeg har astma, men ikke så alvorlig. For det meste når jeg er veldig forkjølet eller med dyr jeg er allergisk mot.
2. Jeg har et fødselsmerke på magen som vises veldig godt. Jeg likte det ikke før, men jeg har innsett at det er en del av meg, og det er jeg ikke flau over.
3. Jeg er allergisk mot sjokolade. Jeg var mye mer allergisk før, nå begynner jeg bare å klø hvis jeg spiser veldig mye (noe som er veldig sjeldent ettersom jeg ikke er så glad i sjokolade).
4. Jeg har veldig svake tenner og har hatt mange hull før..
5. Jeg bruker skostørrelse 38. I noen tilfeller 37, men for det meste 38.


6. Når det gjelder karakterer blir jeg lett skuffet over meg selv, for eksempel hvis jeg får 4 på noe. Dette er ikke særlig positivt med tanke på at 4 ikke er noen dårlig karakter. Men det har hendt at jeg har vært veldig sikker på at jeg får 5 på noe og så får jeg 4.
7. Den første Justin Bieber – sangen jeg hørte var One Less Lonely Girl.
8. Jeg har sett High School Musical 3 over 15 ganger. Jeg var veldig stor fan når jeg gikk i 7. – 8. Kunne til slutt nesten alle replikkene, haha.
9. Jeg tenker ofte “Hva hvis det ikke hadde skjedd?” For eksempel om hva som hadde skjedd hvis jeg ikke startet å blogge. Da hadde jeg blant annet mest sannsynlig ikke funnet interesseren for fotografering og redigering.
10. Jeg liker ikke å rydde, men noen få ganger i året får jeg skikkelig ryddekick og shiner rommet mitt skikkelig.


– Har vi noe til felles?

16 kommentarer

Siste innlegg