I DON’T LIKE DAYS LIKE THESE


I dag er en av de dagene der jeg bare vil ligge i sengen hele dagen. Vi har alle de dårlige dagene der man ikke vil stå opp og det er vanskelig å tenke positivt. For selv om det hjelper å tenke positivt, så er det ikke alltid like lett å gjøre det på en dårlig dag. Jeg vet jeg er veldig heldig som har et sted å bo og får bli mett hver dag, og det er jeg veldig takknemlig for. Men har man en dårlig dag, så har man en dårlig dag.

Jeg kan trøste meg med at det ikke er så veldig ofte at jeg har dårlige dager, men når jeg har det, så er det godt å få skrive litt om det her. Det hjelper alltid.


Litt av grunnen kan jo også være at vi har hatt utrolig mye å gjøre på skolen i det siste og jeg har blitt veldig sliten. Så nå er det godt å ikke ha noe å gjøre idag. Jeg skal bare slappe av.

I morgen blir en bra dag 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg