TOP 5 ACCESSORIES

Tilfeldig rekkefølge.

Fra TopShop. Denne ringen kjøpte jeg i London ifjor og jeg elsker den! Den ser vintage ut og passer til såå mye.

Fra… H&M? Tror jeg fikk dette smykket i en gave en gang for noen år siden og jeg tror det er fra H&M, men er ikke helt sikker. Det er hvertfall utrolig fint. Det har faktisk vært “borte” veldig lenge. Egentlig har jeg bare ikke orket å lete etter det, men jeg fant det hvertfall igjen for litt over én uke siden.

Fra Glitter. Denne fikk jeg i julekalenderen min i fjor og den er så fiiin. Har lenge ønsket meg en ring som går over to fingre og denne var enkel, men samtidig veldig fin.

Fra en butikk i London jeg ikke husker navnet på. Jacob-smykket mitt! Liker det utrolig godt og så har jeg jo ikke sett noen andre med et sånt heller.

Fra Bik Bok(?). Bruker dette smykket veldig ofte, føles det hvertfall ut som, men det er fordi det er så kult. Løøøv it.

Som dere ser er det smykker og ringer det går i her, rett og slett fordi det er det jeg bruker mest. Har også en del armbånd som jeg skal bli flinkere til å bruke nå.

– Hvilket tilbehør ovenfor likte du best?

10 kommentarer

Siste innlegg