TOPP 8 AMERIKANSKE TV-SERIER

Jeg følger med på alt for mange tv-serier og de fleste er amerikanske. Så jeg tenkte å dele noen av mine favoritter med dere. Tilfeldig rekkefølge, klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg liker best.

90210. En tv-serie om en gjeng ungdommer som går på West Beverly Hills High. Mye drama, men det er også en morsom serie.


Glee. Komedie blandet med musikal og litt drama, digger denne serien! Mye bra musikk. Husker at jeg syns serien var veldig rar når jeg så første episoden, og det er den egentlig, men jeg liker den.


Gossip Girl. Altså, trenger jeg egentlig si mer? Det er Gossip Girl, det er drama, det er Upper East Side og fantastisk mote.


Hellcats. En relativ ny serie som handler om hovedsaklig om en gjeng cheerleadere. Mye drama og komedie, litt Bring it on – stil. Hvis du liker Bring it on filmene kommer du nok til å like denne serien.


One Tree Hill. Har fulgt med på denne serien i så mange år! Jeg går aldri lei og jeg har sett hver episode, alle sesonger. Håper den aldri slutter å gå, haha. Selv om det ikke er helt det samme uten Lucas og Peyton der.


Pretty Little Liars. Mer spennende serie skal du lete lenge etter. Just saying.


The Secret Life of The American Teenager. Har fulgt med på denne serien et par nå og hadde en liten periode der jeg rett og slett glemte av den, men nå er jeg back on track. Drama, tenåringsgraviditet osv.


Keeping up with the Kardashians. For en underholdende serie, sier jeg bare! Hadde sett noen random episoder på Bliss av og til, men så bestemte jeg meg for å begynne å se på nettet nå i påskeferien og nå er jeg helt hekta. Utrolig komisk serie egentlig og som sagt veldig underholdende.

Jeg ser forresten alle seriene her.

– Følger du med på noen av disse tv-seriene?

 

29 kommentarer

Siste innlegg