ABOVE ALL THAT IS RANDOM



Nå er jeg i Ørsta hos mormor og morfar. Tok bussen hit tidligere i dag og skal være her til onsdag eller torsdag. Mens vi er inne på bussturen, den var lang. Jeg hadde jo med meg pc og fikk koblet meg til internettet der, men SÅ forsvant internettet, og jeg satt der hele veien fra byen til moa (20 minutter) og oppdaterte og prøvde å finne nettet, noe som ikke gikk. Så da la jeg ned pc’en i veska. Så kom vi til moa, og DA dere.. DA kom internettet fram igjen, jeg tok opp igjen pc’en (som lå nederst i veska), koblet meg på nettet, logget meg inn på blogg.no, skulle til å kommentere en blogg, og der forsvant det. Så da satt jeg hele veien til ferga og prøvde.

Så kom jeg på ferga og der fant jeg… “Fjord1Gjest”!! Yeey, ferga har nettverk. Så jeg koblet meg på, logget meg inn på blogg.no og Facebook, var tilkoblet i kanskje 1 minutt, og så bare… “ingen internettilgang”. Så da satt jeg hele fergeturen og koblet av og på. Og min 4 år gamle pc har jo ikke akkurat ubegrenset med strøm heller, så det endte jo opp sånn:


Så da endte jeg opp med å sitte å se ut i nowhere resten av bussturen, men jeg måtte jo smile litt når jeg så dette:


Kjempedeilig at det har begynt å lette opp og nå er det til og med sol ute.

– Hvordan er været hos deg i dag?

22 kommentarer

Siste innlegg