100 TING SOM FÅR MEG TIL Å SMILE

1. Fint vær
2. Når jeg endelig får til noe jeg har slitt lenge med å få til
3. Shopping
4. Komplimenter
5. Å komme hjem og se gjensynsgleden til denne lille knuppen:


6. Høre en sang jeg har gode minner fra
7. Familien min
8. Når jeg får til håret mitt akkurat sånn jeg vil ha det
9. Når jeg får en bra karakter
10. Justin Bieber

Bildekilde.

11. Tanken på at jeg snart blir storesøster
12. Se på gamle bilder
13. Når nye episoder av favorittseriene mine kommer ut
14. Når jeg gjør noen glad
15. Blant annet disse herlige personene jeg er med på dette bildet:
(Johan Thomas sitt bilde)

16. Glee
17. Når jeg endelig finner et klesplagg jeg har letet etter lenge
18. Jul
19. Bilder fra Flickr og WeHeartIt
20. Fotografering

21. Fine kommentarer fra dere
22. Å se videoer av andre som får drømmen sin oppfylt
23. Å ha bursdag.
24. Grevinnen og Hovmesteren
25. Nyttårsaften

26. Å gå med bare føtter i gresset
27. Ballonger
28. Å få koselige meldinger
29. Sitatet “Never Say Never”
30. Fine drømmer

31. Rosa
32. Å danse med vennene mine til en crazy låt
33. Å se barn leke sammen uten noen bekymringer i det hele tatt
34. Søte dyr
35. London

36. Å bli ferdig med et prosjekt jeg har brukt lang tid på
37. Fanta
38. Fine sommerdager
39. Filmen Never Say Never
40. Sjokoladedekte jordbær

41. Å legge seg nydusjet i nytt sengetøy
42. Å være spontan
43. Å ligge å se på skyene og finne ut hva de er formet som
44. Levende lys
45. De første snøfnuggene i desember

46. Vannkrig
47. Fotball på sene sommerkvelder
48. Klemmer
49. Fornøyelsesparker
50. Det faktum at jeg er halvveis i denne listen

51. Neglelakk
52. Godteri
53. Ligge å høre på musikk og drømme seg helt vekk
54. Tanken på at jeg er så heldig som har et hus å bo i og at jeg får mat hver dag
55. Grilling

56. God morgen og god natt-meldinger
57. Komedier
58. Solbærtoddy når jeg er syk
59. En morsom latter
60. Reising

61. Sangen U Smile
62. Når jeg tenker på en sang og den kommer på radioen rett etterpå
63. Koselige caféturer
64. Bursdager
65. Frokost

66. Når pc’en min fungerer som den skal
67. Tivoli
68. Når jeg får noen andre til å smile
69. Blogging
70. Å få gaver

71. Å gi gaver
72. Potetball (komle)
73. Når noen plutselig begynner å le out of nowhere
74. Gamle tegnefilmer
75. Når jeg våkner tidlig og kommer på at jeg kan ligge så lenge jeg vil

76. Når jeg endelig gjør noe jeg har vært redd for lenge og merker at det ikke er så skummelt likevel
77. Bading i sjøen om sommeren
78. Valper
79. Facebook-grupper jeg virkelig kjenner meg igjen i
80. Å snakke med noen lenge i telefonen

81. Når jeg endelig får til tre stjerner på et level på Angry Birds jeg har holdt på med lenge
82. Å være skikkelig barnslig av og til
83. Når jeg har letet lenge etter noe og innser at det ligger rett foran meg
84. Filmmaraton
85. Båtturer om sommeren

86. Vannmelon
87. Når jeg blir brun
88. 90210
89. New York
90. Solnedganger

91. Å skrive denne listen
92. Når jeg ser et barn smake brus/noe surt/noe salt for første gang
93. Den følelsen jeg får når det endelig er sommerferie
94. Mimeleken
95. Når jeg får veldig bra tilbakemeldinger for noe jeg har gjort

96. Når jeg reiser til en ny plass og virkelig liker meg der
97. Pikniker
98. Årets første bad
99. At dette er nest siste punktet på listen
100. At jeg er så heldig som jeg er.

Oi, dette tok veldig lang tid, haha. Blir imponert hvis dere orket å lese alt!

– Nå vil jeg at dere forteller meg 3 ting som får dere til å smile! 🙂


26 kommentarer

Siste innlegg