DREAMS ARE WONDERFUL…


Drømmer påvirker meg helt fullstendig. Enkelte drømmer jeg har kan jeg gå rundt å tenke på i dager, uker, ja, til og med måneder. Og det irriterer meg litt, for å være helt ærlig. Etter jeg har hatt en sånn drøm som påvirker meg, klarer jeg nesten ikke tenke på annet. Uansett hvor jeg er og hva jeg gjør dukker den drømmen opp i hodet. Nå er det altså ikke mareritt jeg tenker på her (selv om jeg blir påvirket av de og), men vidunderlige drømmer. Altså, jeg husker fortsatt til punkt og prikke en drøm jeg hadde for 6-7 år siden, haha.

I natt hadde jeg en sånn drøm igjen. Drømmen har tatt over hjernen min i hele dag (det gikk heldigvis ikke utover tentamenen da), og det er ikke bare fordi verdens herligste gutt var med i den (guess who, heheh). Den var bare så inni granskauen ekte når jeg drømte den, og så våknet jeg – av alarmen, vel og merke – og det ødela hele greia. Så nå er jeg skikkelig påvirket, igjen.

Dette ble kanskje et litt teit innlegg, men jeg måtte bare få det ut. Det er jo tross alt en av grunnene til at jeg blogger, sånn at jeg kan få ut det jeg har på hjertet.

– Blir du lett påvirket av drømmer?

24 kommentarer

Siste innlegg