JEG KOMMENTERER TILBAKE

Jeg har bestemt meg for å skjerpe meg og begynne å kommentere tilbake igjen. Jeg setter så stor pris på alle de fine kommentarene jeg får av dere, så det minste jeg kan gjøre er å kommentere tilbake! Jeg var jo flink til dette en stund, men så bare dabbet det helt av. Men nå skal jeg bli flink igjen, så alle som kommenterer får en kommentar tilbake, dette gjelder selvfølgelig ikke de som reklamerer for bloggen sin. MEN, ikke forvent å få tilbake kommentar med en gang, for det er jo ikke alltid jeg har tid til det.


I dag har jeg ikke gjort en dritt, og det har vært skikkelig deilig. Neste uke begynner vi med tentamenene, da har vi tentamen både på tirsdag og onsdag, i bokmål og nynorsk. Heldigvis er det én måned til mattetentamen!
Forresten, har fått tre nye følgere bare i dag, så heisann til dere nye følgere! Kjempekoselig ♥

– Hva har du gjort i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg