MIN SISTE DAG SOM 15-ÅRING

Wiii, i morgen har jeg bursdag! Føler jeg har gått rundt i hele dag og sagt “I morgen har jeg bursdag!!!”, haha. Gleder meg sykt mye, elsker å ha bursdag! Jeg drar jo også til Oslo i morgen, så da gleder jeg meg ekstra mye. Senere på kvelden blir det da Robyn-konsert, og på lørdag blir det shopping og førpremiere på Never Say Never! Dette blir en utrolig bra helg! Det blir nok ikke så mye blogging siden jeg ikke skal ha med pc, men får se om jeg legger ut noen innlegg fra iPhonen og/eller iPaden. Skal ihvertfall legge ut et innlegg i morgen!


– Når har dere bursdag?

Jeg er i finalen i fotokonkurransen til en av våre lokalaviser, og jeg setter kjempestor pris på stemmer! Bildet mitt finner dere HER og man kan stemme ved å trykke på stjernen oppe i venstre hjørnet.

20 kommentarer

Siste innlegg