SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – DEL 2

Da prøver vi igjen!

hvilken blogger leser du utenom topplista ?
Jeg har ikke helt kontroll på hvilke som er på topplista og hvilke som ikke er det, så dere får vel bare se i sidebaren 🙂

beste minne ?
Åh, vet du hva? Jeg satt og tenkte på dette for et par dager siden, og jeg har så mange bra minner! Jeg klarer sånn seriøst ikke å velge ut ett. Jeg er virkelig så takknemlig for alt jeg har fått oppleve og jeg gleder meg massemasse til å få oppleve mer i fremtiden!

Dine tre favoritt program/serier?
Jeg følger med på alt for mange tv-serier, så jeg klarer ikke å velge ut bare tre.. Men her er de jeg må få med meg hver uke: Frustrerte fruer, Gossip Girl, Glee, One Tree Hill og Pretty Little Liars.

Hvor mye penger bruker du i mnd på sminke, klær ol.?
I år har jeg ikke brukt mye i måneden på sminke og klær siden jeg har spart til Oslo, så – nå skal jeg ikke si noe sikkert – jeg har kanskje brukt et par hundre kroner i måneden? Ok, jeg aner virkelig ikke, haha.

Hvem er den tøffeste i familien din?
Mamma, siden hun fødte meg. Haha, neida. Joda.


Hva er favoritt sangen din akkurat nå? Kan du spille av et lite klipp? ;ppPppPPpPPP
Enten denne:

Sean Kingston ft. Justin Bieber – Won’t Stop

eller denne:

Justin Bieber – Born To Be Somebody

eller denne:

P!nk – Fuckin’ perfect

Hvor lang tid bruker du på et innlegg?
Det spørs hvilket innlegg det er.. Det kan være alt fra fem minutter til en time +/-.

Får du brev i posten av folk som leser bloggen din?
Nei, det gjør jeg ikke 🙂

Kan du ha flere videoblogger?
Jeg har lenge sagt at jeg skal bli flinkere til dette, men så har jeg liksom aldri tatt meg tid til det. Jeg skal virkelig prøve, det skal jeg, men det må bli i helger hvis jeg har tid, og i ferier. I hverdager har jeg nesten ikke sjans.

Er bloggen din kjent?
Hehe, nei. Men jeg tror det er mange som vet at jeg blogger da 😉

Er bloggen din på topplista?
Ikke på blogg.no sin toppliste, nei, men på topplisten for Ålesund kommune er den det. Jeg syns det har blitt altfor stort fokus på topplisten de siste månedene. Kommer blant annet et innlegg om min mening om akkurat dette i nærmeste fremtid.

Hva er ditt drømme yrke?
Det må nok være å reise verden rundt som fotograf.


Når startet du å interresere deg for foto?
Det var kanskje for et år siden, men da visste jeg ingenting om foto. Sånn seriøst, jeg visste ikke at det var noe som het Manuell fokus engang! Men det var vel kanskje ikke før til sommeren jeg virkelig startet å interessere meg for dette, det var da jeg begynte å lære meg om kamerainnstillinger også.

Hva er en vanlig dag for deg?
Stå opp 06:50, kle på meg, stelle meg, spise frokost, pusse tennene, ta bussen til skolen, skole til 14:00, bussen hjem, kanskje trene, spise middag, gjøre lekser, slappe av med tv og pc, legge meg i 11-tiden. Det er jo ingen dager som er helt like selvfølgelig, så dette er bare et eksempel.

Hvordan ser drømmemannen ut? 🙂

Bildekilde.
Neida. Joda. ♥

Hei<3 Jeg bare lurer på hvor mange lesere du har hvær dag/hvær uke/hvær måned/hvært år??
Når jeg er aktiv har jeg kanskje et par hundre +/- hver dag. Hver uke, hver måned og hvert år har jeg ikke helt oversikten over, etter som jeg ikke er så opptatt av dette 😉

Har du msn??Legger du meg til??
Jeg har en egen mail til bloggen som er [email protected] der dere kan kontakte meg om det skulle være noe. Jeg er ikke så ofte inne på msn med den, men en sjelden gang iblant er jeg det. Jeg kan nok ikke legge til deg som spurte, siden du ikke la igjen navn eller mail, men det er bare å legge meg til! Mailen sjekker jeg hver dag 🙂

Har du kjæreste?
Nope.

Liker du noen?
Ikke som mer enn venn, nei 🙂

Hvor mange kjærester har du hatt?
Tror jeg har hatt fem, men de fleste av de har ikke akkurat vært særlig seriøse, haha.

Er det noen som liker deg?
Ikke som jeg vet om 😉

Sminker du deg hver dag?
Nei, ikke hver dag. Søndager, blant annet, er som regel sminkefri dag for meg, om ikke jeg skal noe spesielt. Ellers går jeg som regel med sminke når jeg har planer.

Kan du vise det beste pudderet du bruker?

Bildekilde.
Jeg sverger til i.d bare Minerals!

Hva slags sminke anbefaler du?
i.d sin sminke og ellers har jeg planer om å lage et innlegg om sminken jeg bruker etter som jeg har fått spørsmål om dette.

Det var spørsmålsrunden for denne gang!

7 kommentarer

Siste innlegg