FØRPREMIERE PÅ LØRDAG!

Wiiiii, da blir det førpremiere på Never Say Never i Oslo på lørdag! Gleder meg noe helt sykt. Da jeg fikk vite at det skulle være førpremiere i Oslo den helgen vi skal være der, tenkte jeg at jeg måtte få tak i billetter. Men så skulle de plutselig ikke selge på nettet likevel og heller bare utenfor Colosseum nå forrige fredag, og da mistet jeg håpet. Men så skulle Kjetil være i Oslo på fredag, så han fikk skaffet billetter! Så da skal mamma og jeg på kino på lørdag 😀


I dag skal jeg feire familiebursdag siden jeg har bursdag på fredag (!!!!). Jeg fikk forresten dette (og billettene) fra Malin Ann og Dina i bursdagsgave:

Mitt tredje par pilotbriller, hehe. Får aldri nok!

Lilla neglelakk fra Depend!

Men nå må jeg ordne håret, sminke meg, rydde litt og så lage pastasalat til selskapet. Snakkes senere! Kommer kanskje outfit 🙂

– Noen av dere som skal på førpremieren på lørdag?
– Hva skal dere i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg