SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN – DEL 1

Det ble nok ikke svar på video denne gangen, får heller ta det neste spørsmålsrunde eller noe.Forresten, spørsmålene er kopiert rett inn fra kommentarene, derfor er det noen spørsmål som har en del skrivefeil.

Hvor lenge har du gått på fotball?
I ca. 3 og et halvt år, tror jeg. Men nå har jeg sluttet på fotball siden jeg gikk lei. Har ikke nevnt dette før, men nå vet dere det ihvertfall. Sluttet for noen uker siden.

Hva skal du i sommer?
Har ikke lagt noen spesielle planer for sommeren enda, men siden vi flytter da, blir det nok litt oppussing og sånt på rommet mitt. Ellers har jeg planer om å bare nyte sommeren med familie og venner! ♥

Hva skal du søke på til vidergående? Eller hva har du søkt?
Jeg søkte Medier og Kommunikasjon på første, Service og Samferdsel på andre og Studiespesialiserende – Ordinært løp på tredje.

Hva fikk du i snitt før jul?
Til jul fikk jeg 4.6 i snitt 🙂

Har du jobb?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har veldig lyst på en sånn at jeg får tjent meg litt penger, så jeg kommer nok til å prøve å skaffe meg en sommerjobb. Det er ikke bare-bare å skaffe seg jobb i denne alderen..

Er du flink på skolen?
Jeg får som regel 4ere og 5ere, så jaa, jeg kan vel kanskje si det?

Trives du der du bor?
Ja, det gjør jeg. Eneste er at jeg bor et lite stykke unna de fleste vennene mine, så det er litt kjipt, men når vi flytter så kommer jeg nærmere dem.

hvordan ble bloggen din kjent??
Ehm, bloggen min er jo ikke akkurat særlig kjent da, så jeg kan vel egentlig ikke svare på dette 😉

Ka program bruka du til å redigere bildene dine?
Jeg bruker for det meste Photoshop, men også litt Picasa.

Hvilke blogger leser du?
Ehe, det er veldig mange. Sjekk i sidebaren under “Jeg leser”.

Kan du vise dine tre yndlings antrekk?
Hmm, denne var litt vanskelig…. Jeg kan lage et eget innlegg om det, siden jeg har noen favoritter som jeg ikke har tatt bilde av ennå 😉

Hva er yndlings butikken din? 🙂
Det må nok være Bik Bok. Helt sykt hvor mye den butikken har utviklet seg! Før var det jo omtrent bare joggebukser og hettegensere de solgte.

leser du andre blogger som ikke står på siden din?
Nei, alle jeg leser står i sidebaren.

har du noen konkurenter gjennom bloggingen og vis du har hvem?
Nei, det har jeg ikke. Jeg blogger bare fordi jeg syns det er gøy, og skal man drive å konkurrere med andre bloggere, blogger man på helt feil grunnlag.

hvordan er du som person ?
Jeg er vel en stort sett positiv jente, men som tenåring kan jo selvfølgelig humøret mitt gå opp og ned. Jeg er også en person som følger med på altfor mange tv-serier, og kanskje tilbringer litt for mye tid med pc’en, hehe. Men til tross for det så elsker jeg å tilbringe tid med venner og familie.

Bestevenn?
Jeg syns det er feil at dette spørsmålet er i entall. Dere vet hvem dere er 😉

Hva syns du on deg selv?
Personligheten eller utseendet? Jeg er greit fornøyd med meg selv. Selvtilliten kan gå litt opp og ned, men jeg prøver å fokusere på det positive. Det hjelper veldig 🙂

Hva syns du om bloggen din?
Jeg er fornøyd med designet, men oppdateringen er dårlig, spesielt på hverdager. Ellers syns jeg den er helt grei. Mye bedre enn når jeg først opprettet den ihvertfall!

Jeg er forresten veldig lei av headeren min, så skal ikke se bortifra at det kommer en ny snart.

14 kommentarer

Siste innlegg