ANBEFALING: MASCARA


L’oréal Volume Million Lashes.
Nå har jeg prøvd ut denne mascaraen i en ukes tid, så nå kommer meningen min om den.

Jeg har lenge hørt mye bra om den, så jeg hadde egentlig ganske høye forventninger til den. Jeg husker ikke helt prisen på den, men tror den kostet 119 ,- på H&M (?).
Ihvertfall, førsteinntrykket var ikke så veldig bra egentlig. Jeg følte at jeg ikke fikk nok lengde og volum på vippene mine, men jeg bestemte meg for å prøve den ut lenger ettersom jeg tidligere har opplevd dette med nyåpnede mascaraer.

Så nå etter jeg har prøvd den flere ganger, liker jeg den faktisk veldig godt. Jeg får nok volum og bra lengde på vippene mine, og jeg skjønner godt hvorfor folk liker den så godt. Eneste minuset jeg har på den er at den lukter litt rart, som noen andre mascaraer også gjør, men det klarer jeg å leve med.

Dere ser det sikkert, men til venstre har jeg på mascara og til høyre har jeg det ikke.


Så dette er absolutt en mascara jeg anbefaler.

– Hvilken mascara bruker du? Om du bruker da selvfølgelig..

26 kommentarer

Siste innlegg