VELLYKKET JULAFTEN

Ah, for en dag! Kjenner jeg er ganske sliten, men dagen var iallefall vellykket, og jeg er veldig fornøyd med gavene mine. Kan vise dere noen imorgen!
Her er noen bilder fra dagen (mange crappy, men det får bare være):


Julestrømpe på morgenen er fast tradisjon ♥


Good frokost!

Det ble visst en del pakker under treet i år og, hehe…

Dina er igang med å åpne pakker!

Malin Ann er kjempefornøyd!

Dagens antrekk til venstre, og nytt treningstøy til høyre!

Men vet dere hva? (Jeg må røpe en av julegavene i dag) Den 18. mars (på bursdagen min) skal jeg på Robyn-konsert i Oslo! Jeg hadde aldri tenkt tanken på å få det i julegave engang, men jeg ble utrolig glad! Robyn er jo en utrolig flink artist! Så nå blir det vel å lære seg alle sangene, heheee.Tusen takk, mamma og Kjetil ♥

– Har dere hatt en fin dag da? 😀

11 kommentarer

Siste innlegg