HVILKEN FILM ER ÅRETS FILM?

Det er under èn måned igjen av 2010, og i løpet av dette året har det kommet mange nye filmer. Ifjor hadde jeg også denne kåringen, og da var det Twilight – New Moon som stakk av med seieren. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre det samme i år!

DETTE ER BARE EKSEMPLER PÅ FILMER SOM HAR KOMMET UT I ÅR.

Så det jeg vil dere skal gjøre, er å skrive i kommentarfeltet hvilken film dere syns er den beste dere har sett i år. Om du ikke husker helt hvilke filmer du har sett i år, kan du jo google 2010 filmer, og finne en liste der det står filmene som har kommet ut i år.

Jeg regner med at det blir en del av samme filmene som kommer til å bli nevnt, så de som blir nevnt mest her, tar jeg ut i et eget innlegg. Da får dere stemme på en av de filmene, og den som får flest stemmer, får kåringen ÅRETS FILM.

– Av filmene du har sett i år, hvilken synes du burde være ÅRETS FILM?

23 kommentarer

Siste innlegg