FLINK…

Hejsann! Har hatt en liten uoffisiell bloggpause de siste dagene, men NÅ er jeg tilbake. Kan vel oppdatere dere litt om hva jeg har gjort:

På fredag bestemte jeg meg for å ha en bloggfri dag (som tydeligvis ble til dager) og da hadde jeg rett og slett ingen motivasjon, selv om jeg egentlig hadde mye tid til å blogge. På kvelden koste jeg meg med venner. Og julebrus….. ♥

På lørdag var jeg nesten ikke på pc’en, da var jeg noen timer på Moa (kjøpesentrene her) og så gjorde jeg klart til filmkveld. Jeg hadde besøk av Margretha, Johan Thomas, Maria, Mariell, Andrea og Malin, og vi så Hjemme Alene 2, spiste godteri og drakk julebrus. Superkoselig! ♥ Smarte meg ba alle om å ta med seg litt godteri og for å si det sånn så ble det en del…:

Heh…

Søndagen gikk til å jobbe med bildepresentasjon i K&H og jeg så The Social Network på kino, likte filmen veldig godt!

Mandagen gikk også til å jobbe med bildepresentasjon, og jeg var med frisøren:

Har bare klipt og stripet litt.

Og nå…. sitter jeg og koser meg med dette:

Kakaoen kom vel som et sjokk, ja..

– Så, hva gjorde dere i helgen?

13 kommentarer

Siste innlegg