VURDERINGENE

Bra deltagelse i vurderingsinnlegget! Jeg brukte random.org til å trekke ut to blogger og det ble disse:


Første bloggen ut er Pernille Merethe.

Jeg elsker designet hennes! Det får man til å ville se mer på bloggen og det virker veldig godt gjennomført. Headeren viser hvor søt hun er og hvor flink hun er til å ta bilder.

Hun oppdaterer flere ganger om dagen, med bilder i hvert innlegg (av god kvalitet) og er flink til å engasjere leserene sine. Hun har også sjeldent skrivefeil, jeg legger ihvertfall ikke merke til noe.  Jeg har vært innom bloggen hennes flere ganger før og jeg liker den veldig godt!


Andre bloggen ut er Synne Christin.

Man får et godt førsteinntrykk av bloggen hennes. Headeren er utrolig fin og står i stil med resten av designet som jeg liker veldig godt.

Hun har interessante innlegg og skriver veldig bra, med akkurat passe mye tekst i hvert innlegg og lite skrivefeil. Hun har bilder i hvert innlegg og de er utrolig fine! Liker godt stilen hennes også, utifra de antrekkene jeg har sett på bloggen hennes.

– Leser du noen av disse bloggene?

11 kommentarer

Siste innlegg