MORSOMT

Heisann! Dere vet den nye dingsebomsen alle bloggere på blogg.no har fått på bloggen sin, der man kan se bloggere i forskjellige kommuner? Vanskelig å forklare, men dere skjønner hva jeg mener. Ihvertfall, jeg sjekket det ut idag og jaggu var jeg på 18. plass over blogger i Ålesund! Haha.

Var litt morsomt synes nå jeg da 🙂

I hele kveld har Margretha og jeg øvd til muntlig prøve. Siden vi ikke ble trukket i dag, blir det enten i morgen eller på torsdag, så da øvde vi i dag også!


Litt nøtter må jo til når man øver!

Og selvfølgelig litt musikk.

Og ja, jeg vet jeg lovte at del 2 av må gjøre-videoen skulle komme i dag, men plutselig sluttet lyden på videoen å fungere på youtube. Så da måtte jeg laste den opp på Vimeo, og den er ferdig om 2 og en halv time.. Håper det fungerer der ihvertfall!

– Hva har dere gjort i dag?

15 kommentarer

Siste innlegg