GOING TO SPAIN

I morgen drar jeg til Spania og som jeg gleder meg! Blir deilig å komme til sol og VARME, og å få litt farge på kroppen. Skal være borte en uke, men kunne godt tenkt meg å være der lenger. Men det går nok ikke med tanke på skole osv. Det blir nok ikke blogging når jeg er der borte, men kameraet skal jo selvfølgelig være med, så det blir nok MYE å vise dere når jeg kommer hjem, så jeg håper dere er her da 🙂

Jeg har gjort masse lekser i helgen + en innlevering, viktig å holde seg à jour (?) med skolen mens jeg er borte. Men nå slipper jeg hvertfall å gjøre lekser når jeg er der borte, siden jeg har gjort det nå i helgen. Ikke at dette egentlig er noe interessant for dere å høre, hehe.

Montasje fra Belgia i sommer.

Dette er ikke det siste innlegget før jeg drar, kommer med et til senere i kveld 🙂

– Har du vært i Spania før?

16 kommentarer

Siste innlegg