HVA HAR DU GJORT I DAG?

Wow, oppfinnsom overskrift, ja… Jeg kan desverre ikke komme med noe innlegg om hvor interessant dagen min har vært og massemasse bilder, for dagen min har egentlig ikke vært noe interessant og jeg har ikke tatt massemasse bilder.
Men jeg må si at det var utrolig interessant å høre hva dere syns skyen jeg la ut bilde av nedenfor lignet på, hadde ikke tenkt på de tingene engang, jeg! Jeg syns det lignet på en gitar:

Ser dere det? Det gjør ihvertfall jeg.

Og for å ta opp en ting, er det bare meg det er noe galt med bloglovin' med? Jeg prøvde å søke opp bloggen min der og da kom det opp at mine nyeste poster er fra 11. august? Kan dere som følger meg der kommentere dette innlegget og si om dere får opp mine nyeste poster eller ikke? Jeg er veldig forvirret..

– Hva har du gjort i dag?
– Dere som følger meg på bloglovin', får dere opp mine nyeste poster der?

11 kommentarer

Siste innlegg