FØRSTE SKOLEDAG OSV..

Torsdag var første skoledag og jeg er nå tiendeklassing! Jeg har ikke helt kommet ut av feriemodusen enda, men det kan vel ha noe med at vi bare har hatt to skoledager. Neste uke er det full uke og da forsvinner vel feriefølelsen, tenker jeg. Jeg tror det blir et bra år med mye å se frem til. Blant annet drar jeg snart til Spania og litt uti høsten blir det også klassetur til Polen!
På torsdag var jeg også og badet og det var utrolig deilig med tanke på det varme været. Tok faktisk ikke årets første, norske bad før på mandag, noe som er veldig sent..

Ettersom jeg ikke har hatt med kamera noen av gangene jeg har badet, ble det dette bildet fra onsdag. Bildet er tatt av Margretha.

Vi har vært veldig heldig med været denne uken, det er vel veldig typisk at sommeren kommer i slutten av ferien og når skolen har begynt på igjen? Jaja, får bare nyte det så lenge det varer 🙂

– Har du begynt på skolen igjen?
– Har du badet i det siste?

14 kommentarer

Siste innlegg