ANBEFALING: TV-SERIE

90210 er en "remake" av den populære serien Beverly Hills 90210 som gikk på 90-tallet. Serien dreier seg om en gjeng tenåringer som går på West Beverly Hills High. Mye vennskap, uvennskap, kjærlighet og drama. Serien har også noen av de karakterene som spilte i original-serien, men de er ikke så mye med i andre sesongen som i første. Jeg anbefaler serien til alle… tenåringer. Både gutter og jenter.

Jeg har egentlig ikke godt av å se på denne serien for jeg får bare mer og mer lyst til å bo i L.A, men samtidig klarer jeg ikke å holde meg unna serien. Den brukte å gå på TV2 zebra på mandagene (?) før, men jeg vet ikke helt hvor de episodene ble av. Jeg begynte først å følge med på den på internett for en stund siden. Jeg ser episodene her. Velg episoden du vil se, trykk på Get More Links, og velg en av Megavideo linkene. Hvertfall Megavideo jeg liker best.

– Har du sett 90210 før?

13 kommentarer

Siste innlegg