BECAUSE I LOVE MY FRIENDS

Good friends are like stars.. You don't always see them, but you know they are always there.
– Ukjent forfatter

I fjor la jeg ut et lite innlegg dedikert til mine venner, det var ikke store greiene og eneste jeg hadde av lesere var vel vennene mine, av og til.

Noen venner kommer og går, og noen står. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har de vennene jeg har i dag. De som er der for deg, forstår deg, som man kan være seg selv med. De som forlenger livet ditt med hundrevis av år (en god latter forlenger livet), ja, de man har det så gøy med.

Jeg må også si at det ikke har noe å si hvor mange gutte- og jentevenner man har, så lenge man trives i hverandres selskap. Det er veldig irriterende når folk må bry seg så mye om hvor mange gutter og jenter det er i "vennegjengen". Husk på det.

Og til dere av vennene mine som leser dette; jeg er utrolig glad i dere, vit det.

(Noen bilder valgt tilfeldig.)

Til dere som kanskje synes at dette innlegget var teit: I don't care 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg