INNKJØP FRA LONDON!

Jeg er hjemme igjen! Kom hjem for et par timer siden, og nå ser rommet mitt ut som et stort kaos fordi jeg holder på å pakke ut.
Siden jeg ikke fikk vist dere resten av innkjøpene fra London, kommer de nå:
Husker dere jumpsuiten jeg skrev om for litt over en uke siden, den som var for dyr men som jeg likte utrolig godt? JEG FANT DEN I LONDON!!! Og til ca. halvparten av det den kostet i Brussel! Så da var mamma så snill og kjøpte den til meg, siden jeg ikke hadde så mye penger igjen.

Fra Esprit. Orker ikke å skrive pris på noen tingene jeg kjøpte, så hvis du måååå vite prisen på noe, spør i kommentarfeltet 😉

T-skjorte fra Dorothy Perkins.
Twilight New Moon laptop skin! På tide å få av den gamle, utslitte "Love Pink" laptop-skinen som jeg har nå, og få på denne! Fra en butikk som heter Forbidden Planet. Der hadde de MASSEVIS av twilight-effekter og jeg kjøpte også dette derfra:
Jacob-smykke ♥
Jacob+Bella buttons! "I'm sorry that I can't be the right kind of monster for you, Bella."
Har forresten lest ut siste boken nå, utrolig trist at sagaen er over!
The Carrie Diares. Boken om Carrie Bradshaw før Sex and the City. Fra en bokhandel i Notthing Hill som jeg ikke husker navnet på.
I ♥ London lommespeil! To speil inni. Fra en suvenirbutikk.

Leppestift fra MAC i fargen Creme Cup. Lette etter en ganske nøytral leppestift og da fant jeg denne.
Toms sko fra Schuh (?).
Shea body butter fra The Body Shop i reisestørrelse. Bruker den i vanlig størrelse til vanlig, så da tenkte jeg at denne kunne være grei å ha når man er ute og reiser.
Øyenskyggeblyanter fra TopShop. De ble kjøpt siste dagen, altså etter jeg hadde lagt ut TopShop innkjøpene, så derfor kom de ikke da.
Jeg tror det var alle innkjøpene, hvis jeg har glemt noe får jeg vise det i et annet innlegg. Jeg hadde ikke så mye penger med meg, så det ble mest småting som ble kjøpt og ikke så mye klær. Men jeg har nok av klær fra før av og jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt 🙂

Nå har jeg forresten mye å blogge om fremover, siden jeg har mye å fortelle og mange bilder jeg ikke har vist. Skal snart begynne å redigere video også.

– Hva syns dere?

17 kommentarer

Siste innlegg