ADDICTED

Hei! Da fikk jeg tilgang til internett etter noen dager ute på kysten. Har vært helt herlig der og jeg har faktisk fått litt farge. Lykke! Har ligget på stranden noen dager og badet litt, men for det meste solt meg. Strendene der er som de i syden, bare litt kaldere, men jeg syns det var passe temperatur og noen ganger kanskje litt i varmeste laget. Men for det meste veldig deilig.

Plommer ♥

I dag var vi en plass som heter Brugge og det var veldig fint der. Mange spesielle bygninger osv., men bilder av de kommer i et eget innlegg.

Belgisk sjokoladeeee!
Häagen-Dazs! ♥

Cookies & Cream og Vanilla Caramel Brownie ♥

Disse dagene vi har vært ute på kysten har jeg hatt veldig mye tid til å lese i boken min; den fjerde  og siste boken i Twilight sagaen: Breaking Dawn. Utrolig spennende bok med veldig mange overraskelser! Jeg er ikke ferdig med den enda (veldig mange sider) men ettersom jeg er så inni den som jeg er, tror jeg kanskje at jeg kommer til å lese den ut før jeg kommer hjem.

De neste dagene er jeg på blåtur, altså aner jeg ikke hvor vi skal, så det blir veldig spennende å få vite i morgen. Vet ikke hvordan det blir med oppdateringer fremover ettersom jeg ikke vet når jeg får tilgang til internett neste gang. Men når jeg får internettilgang, skal jeg oppdatere 🙂

Forresten, i kveld er det jo VM-finale: Skal du se på? Og hvilket lag heier du på? Jeg heier på Spania.

8 kommentarer

Siste innlegg