BLOGGEN FYLLER 1 ÅR I DAG!

Dere som gjettet på innlegget under, gjettet riktig. I dag, 6. juli, fyller bloggen min et år! Så for eksakt et år siden hadde jeg opprettet min tredje blogg og på denne tiden da, hadde jeg faktisk skrevet tre innlegg allerede. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å fortsette så lenge og ihvertfall ikke at jeg kom til å komme så "langt" som jeg har kommet.

Ang. det med at jeg har skrevet såpass mange innlegg som jeg har: Jeg hadde en periode der jeg skrev utrolig mange innlegg om dagen.
Min nåværende header og min aller første header.
Når jeg startet bloggen brukte jeg mobilkamera, nå bruker jeg speilrefleks. Man ser kvalitetsforskjell altså.
Til venstre: mitt aller første antrekksbilde. Til høyre: noe valgt helt tilfeldig. Kvalitetsforskjell her også med andre ord.

Jeg vil bare si tusentusentusen takk til alle som leser bloggen og kommenterer. Jeg setter utrolig stor pris på det, selv om jeg kanskje ikke sier det så ofte. Blogging hadde ikke vært det samme uten dere.

Gratulerer med dagen bloggen!

14 kommentarer

Siste innlegg