BILDER – BELGIA, DAG 4

Siden vi skulle på shopping i dag, orket jeg ikke å ta med speilrefleksen, så da tok jeg med digitalkameraet. Har også filmet litt, så det blir sikkert en videoblogg når jeg kommer hjem fra Belgia. Eller kanskje flere, det spørs hvor mye film det blir. Det ble ikke så veldig mange bilder fant jeg ut, men så lagde jeg jo to kollasjer da.

Litt av kjøpesenteret vi var på. Fant ut at det heter Wouluwe.
Dina og Malin Ann.

Ben & Jerrys Cookie Dough ♥

Har forresten et bilde av jumpsuiten jeg hadde så lyst på:

Måtte bare ta bilde, heheee.

Dett var dett. I morgen blir det nok mange flere bilder, for vi skal til en dyrepark.

Og apropos imorgen, VIKTIG VIKTIG!! I morgen er en stooor dag, for meg, haha. Så jeg kjører igang en aldri så liten gjettekonkurranse:

– Hva tror du skjer i morgen? Hint: Jeg har nevnt det flere ganger på bloggen og se på arkivet til høyre. Det har noe med bloggen å gjøre for å si det sånn.

13 kommentarer

Siste innlegg