FREMME I BELGIA

Hei! Nå fikk jeg koblet meg på internett og oppdatert litt. Vi kom frem for noen timer siden og det var sykt varmt! Syden temperatur – helt seriøst. Nå har det roet seg litt og nå er det veldig deilig temperatur – ikke for varmt, ikke for kaldt. Jeg trives godt og det er utrolig fint her. Gleder meg til å de neste dagene.

Tatt fra flyet.

Og, haha, JEG DØØØØR. Vi hadde bestilt en leiebil hjemmefra som vi da skulle få på flyplassen, og siden vi var 6 stk. som reiste skulle vi da egentlig få en 7-seter, men de hadde ikke noen, så da endte vi opp med….
Wait for it…….

MINIBUSS!!!! Hahahahah. Vet ikke helt hva som var så mini med den da, for den er ganske stor.

Nå skal jeg sette meg ut i det deilige været igjen, må jo nyte det! Tror jeg kommer med en oppdatering i morgen, er ikke sikker, men jeg skal ihvertfall ta masse bilder som dere skal få se! 😀

– Har du vært i Belgia før?

16 kommentarer

Siste innlegg