SUPERKOKKEN!

I dag lagde jeg middag, wuhu! Lagde taco med crispy chicken, ble faktisk vellykket. Ellers har jeg blitt ferdig med takkekortene, så de er klare til å sendes ut. De er fra, samme som med invitasjonene, kortshop.no. Anbefaler den siden på det sterkeste, de har til bryllup, baby, bursdag, konfirmasjon, kondolanse, fest og jul. Og de har også kalendere, dørskilt og veggord. Det er veldig bra service og kort leveringstid og mange flotte design 🙂

Jeg måtte jo selvfølgelig dokumentere når jeg lagde mat da:

Kyllingen når den var i ovnen.
Nå tror jeg at jeg skal finne en tv-serie eller en film å se. Apropos film, i morgen skal jeg se Eclipse, gleder meg viiilt! Og på fredag….. drar jeg til Belgiaaaa!

– Har du tips til en tv-serie eller film jeg kan se? Er ikke noe fan av krim, skrekk osv..
– Har du sett eller skal se Eclipse?

15 kommentarer

Siste innlegg