EN LITEN ØNSKELISTE

Ovenfor ser dere en liten ønskeliste av noen få ting jeg ønsker meg for tiden. Kommer til å vente med å kjøpe noen av de før jeg skal til Belgia, så jeg skal se der om jeg finner noe tilsvarende.

1. Baseballjakken – har mest lyst på den i rosa, men de var utsolgt både i butikken her jeg bor og i nettbutikken (i min størrelse), men jeg likte også godt den lyseblå (som de har i størrelsen min i nettbutikken, foreløpig), så kanskje jeg kommer til å kjøpe den, om jeg ikke finner noe i Belgia. De ovenfor er fra Gina Tricot.

2. Sykkelshortsen – har utrolig lyst på en som jeg kan ha under min nye dongrishorts og under korte kjoler. Vil ha en enkel, ikke mønstret, og selvsagt har jeg ikke funnet noen når jeg har vært på leting i butikker. Kan jo hende jeg bare har vært dårlig til å lete da. Typisk meg. Men jeg har merket at jeg har en del svarte strømpebukser jeg ikke bruker, så jeg skal prøve å lage en selv. De ovenfor er fra Bik Bok.

3. Den lange collegegenseren – den ovenfor og noen tilsvarende har jeg fått et godt øye for. Ganske enkelt og greit å slenge over seg med en tights under, så har man et ganske kult antrekk, synes jeg da. Den ovenfor er fra Bik Bok.

– Har du noen av tingene ovenfor, eller kunne tenkt deg noen av de?

28 kommentarer

Siste innlegg