IT’S BEEN ONE YEAR

Ett år siden Michael Jackson – kongen av pop døde. Jeg har aldri vært sånn megafan av han, egentlig ikke brydd meg så mye, men jeg har likt sangene. Uansett var det jo trist når han døde. Jeg var i New York da han døde, og vi fant det ut ved å se han på forsiden av to aviser i en sånn "avisautomat". Den dagen spilte de Michael Jackson sanger i omtrent alle butikker vi var inne i og det ble solgt t-skjorter osv. i dager etterpå.

4557109740_ff32433f71_o_large

Bildekilde

4075696744_fbf54a55a4_large

Bildekilde

Tumblr_kt6megh6yn1qa26dno1_500_large

Bildekilde

I juli var jeg på Madonnakonsert og hun hadde en liten tribute til MJ under konserten og det syns jeg var utrolig bra gjort av henne.

Tumblr_l0un8xar9z1qbcvjmo1_500_large

Bildekilde

– Hvilket "forhold" hadde du til Michael Jackson?
– Hvor var du da han døde og hvordan fant du det ut?

14 kommentarer
    1. Ah, jeg hadde egentlig ikke så nært forhold til han! Men jeg er sånn at jeg begynner å grine hver gang et insekt dør liksom, hehe!
      Ha en nydelig sommer, kos deg massemasse!

    2. Jeg var ikke sånn kjempe fan. men jeg var hjemme hos tanta mi også spurte ho meg og søskenbarna mine : Har dere hørt om Michael Jackson eller? Og alle bare, hvem har vel ikke hørt om ham ? Også sa ho at han var død.

    3. Jeg har jo likt musikken hans, da. Jeg var i Tyrkia da jeg fikk vite det, det sto faktisk i vg ;P
      Jeg har blogg vs blogg på bloggen min, btw. Du kan vinne bloggvurdering, så meld deg på om du vil♥

    4. Michael Jackson er legendarisk – det største musikkgeniet gjennom tidene! Helt rå 🙂
      Jeg var hjemme i Oslo da han døde – jeg fant det ut ved å lese tekst-tv. Først trodde jeg det var en dårlig spøk, og det at han var død hadde ikke gått opp for meg før minneseremonien/begravelsen ble vist på TV.

    5. Jeg har ikke ord, skjønner ikke hvordan det går ann! Jeg trodde også det var en spøk, husker jeg satt foran TVen og så på begravelsen hans :/

    6. jeg hadde heller ikke noe spesielt forholdt til han ,men elsket sangen hans jeg og.
      Jeg og alle de som går på dansing , hadde en stor minnestund til han og hele step in ( det heter danse studioet )
      og noen andre danse skoler danset til mangen av sangene hans som minnestund.
      vil du være med på min topp 10 liste , bare se på bloggen min 🙂

    7. Du husker litt feil, for når vi fant ut at MJ var død så sto vi utenfor Six Flags, NJ og venta på bussen “hjem” til New York. Kjetil surfa på Blackberryen sin og så nyheten om dødsfallet da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg