OI, JEG VANT

Jeg er ofte innom klikk.no/mote fordi det er mange bra tips der og for ca. 1 måned siden, så jeg at man kunne laste opp bilde av bunaden sin, så jeg prøvde, jeg. Og så for et par uker siden fikk jeg en hentelapp fra en leverandør jeg ikke ante hvem var og det sto at det var premie. Jeg kunne ikke huske at jeg hadde vært med i noen konkurranse engang.

I dag fikk jeg pakken og der sto det på en lapp:
"Du har vunnet!
 Tusen takk for at du lastet opp bilde av bunaden din, hos klikk mote. Vi har trukket deg ut som vinner av en flott premie.

 Vi ønsker deg en riktig god sommer!
 Mvh,
 Klikk Mote. "

Jeg vant faktisk! Dette var premien:

Tre produkter fra Olay! For det meste rynkeprodukter da, men det bryr jeg meg ikke om.
Olay Regenerist, 30 second wrincle filler
Olay total effects touch of foundation
Olay total effects cleansers. Make-up remover for face and eyes

Her er forresten bildet jeg deltok med:

– Har du vunnet noen konkurranser i det siste?
19 kommentarer

Siste innlegg