KAMERAET MITT

Canon EOS 50D er kameraet jeg bruker og det har jeg brukt siden jeg fikk det til konfirmasjonen min 1. mai i år. Prisen er jeg ikke sikker på siden det spørs hvor du kjøper det, om du kjøper med eller uten linse osv., og siden jeg fikk det i gave. Til begynnelsen var det litt uvant siden det var litt annerledes enn det jeg hadde lånt en stund og det er tyngre/større. Kameraet er veldig godt å holde i, for det er formet litt til fingrene. Litt vanskelig å forklare, men dere kan se det her:

Image and video hosting by TinyPic


Her er litt flere bilder av kameraet (noen ble litt dårlige):

Image and video hosting by TinyPic

Skjermen er ganske stor, som er positivt.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Uff, internetten går så tregt nå at det tok meg 9320612346 år å laste opp bildene..
Men ihvertfall, om dere lurer på noe ang. kameraet mitt, er det bare å spørre så skal jeg svare så godt jeg kan! 🙂

– Hvilket kamera bruker du?

27 kommentarer

Siste innlegg