DEN RUTETE SKJORTEN

Hei! Planen var egentlig å legge ut tre innlegg i dag fordi jeg faktisk hadde tid oog fordi jeg har mye å blogge om. Men så orket jeg ikke trykke på Nytt Innlegg – knappen før nå. Flink, ja. Men jeg skal prøve å bli flinkere til å legge ut mer enn et lusent innlegg om dagen, ihvertfall etter denne uken.

Og forresten: Fikk en kommentar i dag om at telleren på siden som teller dager igjen til sommerferien, er 1 dag for tidlig. Det er jeg fullt klar over og det er ikke jeg som endrer på den hver dag. Det er en automatisk og eneste jeg gjorde når jeg skulle ha den telleren, var å taste inn datoen vi får sommerferie. Så vet dere det 🙂

I dag tidlig kom jeg til å tenke på at det var lenge siden jeg hadde brukt min rutete skjorte. Og siden det var sånn passe temperatur og sånn passe vær, ble det da den.

Fra Bik Bok.
– Hva syns dere om den og rutete skjorter generelt?
13 kommentarer

Siste innlegg