THAT TIME OF THE YEAR

Algebra, geometri, grafer, brøk, osv. Mattetentamen.

Det er den tiden på året, vi har mattetentamen i morgen. Jeg har øvd i noen timer nå, så nå er jeg nesten klar. Måtte bare ta meg en pause.
Gleder meg til neste mandag etter skolen, for da kan vi (forhåpentligvis) endelig slappe av de siste dagene. Tenk at det bare er to skoleuker igjen til sommerferie, det er så herlig!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Noen random bilder siden bloggen min er såå interessant for tiden..

Og apropos bloggen; i går fylte bloggen 11 måneder, som vil si at det er litt under 1 måned til bloggen fyller 1 år! Wihuuu. Tenk at jeg har holdt ut så lenge, selv om jeg ikke har blogget hver dag.

– Er du ferdig med tentamener/eksamener eller har du noen igjen?
– Hvor lenge har bloggen din eksistert? (Om du har)

11 kommentarer

Siste innlegg