MITT NYE SKJØRT + LITT TIL

Sånn ser da mitt nye skjørt fra Bik Bok ut. Jeg elsker det! Det er så utrolig søtt og sommerlig. Og ja, jeg vet at jeg ser veldig trøtt ut, har hatt tentamen i dag, haha.

Og forresten, husker dere skoene jeg viste for en stund siden? De jeg vurderte å kjøpe? Når jeg var på moa på onsdag så jeg etter de, men fant ikke de, og i går sa Margretha at hun hadde sett de i byen. Så i dag gikk jeg for å se etter de, og jeg fant de! Det var veldig utplukket, men heldigvis hadde de et par igjen i min størrelse.

Så herlige! I tillegg er de ganske gode å gå i også. De er fra ØkonomiSko.

I dag er det premiere av Sex and the City 2 og jeg gleder meg utrolig mye! Har antrekket klart, så det legger jeg ut før jeg drar.

– Hva syns dere om skjørtet og skoene?

16 kommentarer

Siste innlegg