SVAR, DEL 2

liker du å shoppe?
Nei…

Elsker det!

hvilken blogger leser du til daglig fast?
De dere ser til høyre på bloggen under "Jeg leser"

Hvis du skulle til en øde øy og bare kunne tatt med deg EN TING, hva hadde du tatt med deg da? 🙂
Wæææ, vanskelig……….Må nok tenke litt mer på den før jeg kan svare 😉

Nevn 3 ting du liker ved deg selv og ikke liker 🙂
Liker: Øyenvippene, øynene i seg selv og neglene mine. Jada, rare ting, men du spurte.
Liker ikke: Håret mitt, nesen min og kondisen min. (Den lille kondisen jeg har ihvertfall). Og som sagt; rare ting, men du spurte 😉
(Samme svaret som sist gang.)

hva gjør du på fritiden/interesser og hvilke idrett(er) driver du med? 🙂
Jeg er med venner, fotograferer, spiller fotball og så blogger jeg jo da 🙂

Hvor kjøper du klær?

Det er vel mest på Bik Bok, men har også en del klær fra Only osv. I utlandet er det ganske forskjellig.

Hvor mange søsken har du?
Har 6 stesøsken.

Visst du kunne valgt mellom en kjempe pen gutt som hadde en jævlig personlighet mot alle andre enn deg, eller mellom en som var… stygg, men søt innvendig 🙂 HVEM VILLE DU VALGT? ^^ helt ærlig!
Sistnevnte. Ville ikke vært med en gutt som var stygg mot alle andre.

hva er det flaueste du noen gang har gjort ? 🙂 haha
Haha, det nevnes nok ikke her 😉

hvilke 15 sanger liker du best ? : D
Oiiiiii.  Akkurat det klarer jeg nok ikke bestemme meg for, akkurat nå ihvertfall, kan vel kanskje skrive et innlegg om det senere. Men imens kan jo du kanskje sjekke denne kategorien. Er en del sanger der.

hvilken rase er hunden din?
Stesøsteren min sin hund* Han er en chihuahua 🙂



favorittsang for tiden?

When I look at you – Miley Cyrus
Blir aldri lei.

yndlingsbutikk?
Bik Bok

yndlingsplagg?

Image and video hosting by TinyPic
Èn av mine favoritter er denne fra Bik Bok

kan du svare på videoblogg?:)
Nei, det ble nok ikke det, blir så flau!

7 kommentarer

Siste innlegg