GAVENE JEG FIKK TIL MIN KONFIRMASJON

Jeg er sååå fornøyd! Det meste av det jeg fikk var penger og jeg fikk mye mer enn jeg hadde trodd! Hvor mye jeg fikk velger jeg å ikke nevne her. Her er ihvertfall det jeg fikk:

En liten statue



Et stort smykkeskrin som jeg har ønsket meg lenge, wii!


Et kjempefint smykke som jeg viser bedre senere


Litt av pengene <3


Et søtt diamantsmykke

og så det beste til slutt……….

Mitt eget speilreflekskamera!!!!!!! Linsen og minnebrikken er Kjetil sin da, men jeg skal finne meg eget snart. Kameraet er et Canon EOS 50D. Jeg er kjempefornøyd med det!

Kommer til å lage et eget innlegg om selve konfirmasjonen senere, så stay tuned! 🙂
Nå skal jeg innrede mitt nye smykkeskrin 😀

– Hva syns dere om tingene?
– Har du speilrefleks?

31 kommentarer

Siste innlegg