JUMPSUITS – HVA SYNES DU?

I dag har jeg vært på foreldremøte, som gikk veldig bra, og så har jeg brukt noen timer på å skrive konf. talen min og nå er jeg ferdig! Denne uken blir det ikke like mye blogging som det bruker å være til vanlig siden vi har mye å gjøre til konfirmasjonen, men neste uke kommer jeg sterkt tilbake. I morgen blir det også senere blogging fordi vi har øving til konf. gudstjeneste og så fotografering.

Men så til poenget da; JUMPSUITS!

Jumpsuits
Ikke spør meg hvor noen av jumpsuitene er fra, jeg aaner ikke. Søk opp jumpsuits på polyvore.com eller trykk på bildet ovenfor, så finner dere de der 😉

Jeg digger jumpsuits! Er ikke så stor fan av de lange, men de fleste korte liker jeg veldig godt. Har ikke en selv, men om jeg finner en til grei pris og som jeg liker, så kommer jeg definitivt til å investere i en.

– Hva syns du om jumpsuits?

26 kommentarer

Siste innlegg