FOTOBLOGG?

Har vurdert litt i det siste om jeg kanskje skal starte en fotoblogg? I tillegg til denne altså. Jeg har blitt veldig interessert i å ta bilder de siste månedene og om jeg får meg mitt eget speilreflekskamera til konfirmasjonen min/kjøper meg ett etter konfirmasjonen min, kommer det til å bli en del bilder å dele. Jeg er fortsatt ganske amatøraktig, men jeg synes selv at jeg har forbedret meg siden første gangen.

Jeg vil at denne bloggen skal være en hverdagsblogg og ikke "nesten en fotoblogg", som jeg føler det har blitt i det siste. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å ha en blanding, men om jeg skaffer meg eget speilrefleks vil jeg heller ha en egen blogg til det. Hvis dere skjønner hva jeg mener 🙂
Jeg kommer ihvertfall til å ha denne bloggen uansett og det er denne som kommer til å bli mest oppdatert.

Så om det blir en fotoblogg, blir det ihvertfall etter konfirmasjonen min i mai.

– Hva tror dere om en fotoblogg?

16 kommentarer

Siste innlegg