BILDER FRA HYTTETUR

Jeg er tilbaake! Borte bra men hjemme best, sant? Jeg har ihvertfall hatt det utrolig gøy og det har vært veldig mye latter. Akkurat nå importeres bildene, 397 bilder for å være mer presis. Egentlig mange flere, men en del ble slettet. Tenkte at istedenfor å skrive masse tekst, så viser jeg dere noen bilder:


mmm <3


Svaret på sant eller usant-innlegget mitt jeg la ut for noen dager siden: USANT! Jeg klarer ikke spise 1 påskeegg engang, hehe.

Vi tok også ett par hundre hoppebilder. Noen vellykkede:

Og noen mislykkede:


Hahaha!


2 stk. roosa mobiler!

Kommer sikkert enda ett innlegg i dag. Det var godt med en "bloggpause" noen dager, men det er også godt å være tilbake 🙂 Nå har jeg 299 innlegg på bloglovin' å lese!

– Hva syns dere om bildene?

10 kommentarer

Siste innlegg