UKEN MIN I BILDER

Selv om uken ikke er over enda, tenkte jeg å lage et innlegg i dag som et lite sammendrag fra uken min i bilder:

Mandag:

Dagen gikk til skole, konf.undervisning, lese blad og rydde rom. Lite spennende dag egentlig, men avsluttet den med å spise en good kveldsmat med mamma, Kjetil, mormor og morfar.

Tirsdag:

Denne dagen var jeg bøssebærer for Kirkens Nødhelp og stort sett hele dagen gikk til dette.

Onsdag:

Ganske innholdsrik dag egentlig. Besøkte en videregående skole og fant ut hvor gøy det var å være kamerakvinne! Fikk også bekreftet for meg selv nok en gang at det er Medier og Kommunikasjon jeg vil gå når jeg kommer så langt.


Var også hos frisøren og ble så og si blond igjen. Pluss at jeg satt tre timer med skolearbeid. Spennende..

Torsdag:

Fikk e.l.f sminke i posten og….

.. lagde en mislykket videoblogg.

Fredag:


Var på godteland og shoppet som bare det og resten har ikke skjedd enda. Som minner meg på at jeg må rydde osv. nå 🙂

– Hva syns dere om bildene?
– Har du hatt en fin uke?

5 kommentarer

Siste innlegg