PALJETTER

Har skrevet litt om det før, men det er en god stund siden da jeg hadde ca. 2 lesere. Ihvertfall skal jeg vise noe av mine paljett"plagg":


Dette er jo ikke akkurat et plagg, men en veldig søt, liten "veske". Fikk den fra Gran Canaria og den kan jo brukes for å sprite opp f. eks et svart eller hvitt basic antrekk.


Her er en topp fra Bik Bok som jeg har brukt en del ganger. Bildet ble tatt i fjor sommer da jeg hadde noe som nesten kunne kalles en brunfarge. Miss it.
Har også en paljettlue som jeg har brukt en eller to ganger, hehe.

Ihvertfall, poenget mitt er at jeg syns paljetter er veldig fint, men i små mengder. Ikke akkurat som et antrekk som består av paljettights, paljettopp, paljettsko, paljettlue osv.

– Liker du paljetter?
Og forresten, legger merke til at jeg har skrevet omtrent bare om mote o.l i dag, men det er rett og slett bare ting jeg har villet skrive om i dag 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg