ANBEFALING

Heey, et kjapt innlegg før Margretha kommer og vi skal øve til prøve!

Tenkte jeg skulle snakke litt om min nye mobil!

Design: eelsker designet på den! Når man kjøper den, følger det med, som jeg har sagt tidligere, to ekstra deksel. Så du kan velge selv mellom standarddeksel i den fargen du har bestilt, et med mønster og et svart. Jeg likte best det mønstrede siden den ikke er så kjedelig da.

Dette er min aller første touch-telefon og jeg er derfor ikke helt vant til det enda, men blir det mer og mer. Man kan selv velge tema på bakgrunnen og i menyen mellom en del forskjellige, og både menyen og bakgrunnen har tre sider man kan velge mellom. Telefon har også forskjellige widgets som Twitter, Facebook, Picasa, Flickr, YouTube og Myspace. Ettersom jeg er flittig bruker av både Twitter, Facebook, Picasa og YouTube, er dette veldig bra.

Når man sender melding kommer det frem et touch- tastatur som man kan ha T9 på eller vanlig og dette var også ganske uvant for meg, siden jeg er vant med Qwerty tastatur, men venner meg som sagt til det etterhvert.

Ellers er det mange forskjellige ting på telefonen, mange redigeringsmuligheter på bilder og kameraet er helt normalt.

– Har du/kjenner du noen som har Samsung Corby?
– Er du fornøyd med din mobil?

11 kommentarer

Siste innlegg