CANDYLAND

På moa har det kommet en ny butikk som heter Godteland. Det sier vel seg selv hva det er? Jo, en godtebutikk. Så noen bilder av den på facebook og tenkte at jeg måtte stikke innom den i dag. Noe jeg gjorde. Og for å si det sånn så var ikke det akkurat den største butikken jeg har sett, hehe. Men godteri var det massemasse av! Nå er det tilbud på smågodt der, så jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe der, men så var det jo helt stappfullt så jeg orket ikke.

I dag blir det bursdagsfeiring! Gleder meg veldig til det. Og forresten blir det videoblogg i neste uke med det sminkegreiene jeg viste i går, siden jeg ikke har tilgang til videokamera akkurat nå. Så det kommer når det kommer 🙂


Kanskje litt sent å legge ut dette bildet nå, siden det var på torsdag jeg hadde bursdag.. Kul hatt, ikke sant?

– Har du noe lignende godteland der du bor?
– Hva skal du i dag?

17 kommentarer

Siste innlegg