NY MOBIL!

I går kveld begynte jeg å føle meg dårlig igjen, så da ble det å være hjemme fra skolen i dag. Er virkelig lei av å være syk nå, etter å ha vært det stort sett hele uken. Heldigvis er jeg på bedringens vei nå. Håper jeg klarer å bli frisk til imorgen.

Men ihvertfall, i dag fikk jeg mobilen min! Er veldig fornøyd med den, og ikke minst: Den er rosa! Fikk med et plain rosa deksel, et plain svart deksel og et rosa mønstret deksel. For øyeblikket er det den sistnevnte som er i bruk, siden jeg likte den best. På telefonen min har jeg applikasjoner som facebook, twitter, Youtube, flickr og Picasa. Haha, ja faktisk Picasa. Skal teste ut mobilblogging senere og se om det funker.


Det er altså det dekselet til venstre som er i bruk nå. Måtte ty til google bilder, siden jeg ikke orker å ta bilder nå. Dere kan heller få se i morgen.

Nå skal jeg dille litt mer med telefonen min, og imens spør jeg dere:

– Hvilken av fargene ovenfor ville du hatt Samsung Corby i? Gul, hvit, svart, rosa eller oransje?
  Eller har du kanskje en av de?

10 kommentarer

Siste innlegg